tisdag, oktober 17, 2006

Well, well...

Tre matcher...Brynäs 2p Skellefteå 1p. Det hade ju kunnat varit 3p!!!! Utvisningar...ööhhh. Fast i ärlighetens namn kunde det lika gärna varit 0p.
Men men...det var ju ett lag som blev utan poäng idag...VF. Hur ska det gå för dom??? Dom verkar ha tappat det helt!

Förra året: Scandinavium - skräckarena för motståndarna.
I år: Scandinavium - skräckarena för Frölunda.

Höga Cesiumhalter i älg i Gävle. Beror på bra svampår...
Brynäsarna kanske äter mycket svamp?

Så kan det gå...
-------------------------------------------------------

Försökte städa lite igår, men det gick så där...
Jag ska åka ner till H-stad och hälsa på I. Det blir kul. Det var längesen. Dom ha säkert fel IP-adress på DNS'en.

Inga avgående ministrar idag. Och vad jag vet så betalar jag tvavgiften. Man kanske skulle kolla...vem vet man kanske sitter som minister endera dan. Jag fick reda på att min granne sitter i kommunalfullmäktige.

Så kan det gå...

15

Inga kommentarer: